Hallå i stugan

Sitter just nu på jobbet o bloggar lite, har inget annat vättigt för mig o de e ju lunchrast ännu...
Har inge vättigt o skriva om men ville ändå slänga in ett litet inlägg i brist på annat...
 
 
Hade iof inget o skriva om går heller så därför gjorde ja inget inlägg.
De som hänt e typ det samma eller inte igår då, då vi bara gick halvdag för våran personal och dagcenterpersonalen skulle ha APT så då fick vi gå hem o inte va ja jätte lessen för de för ja tycker de e skönt o bara få gå halvdag ibland men dock tycker ja de va tråkigt att vi inte fick veta tidigarwe för då kanske ja hade kunnat träffa min kontaktperson men eftersom ja trodde de va heldag så tänkte ja de att de skulle bli så få timmar o göra någe på för jag skulle på vattengympa igår...
Men nu hade ju hon redan hunne o planera annat för den dagen så då kunde vi inte träffas.
 
De e ju skollov nu så därför får ja va på jobbet istället....
 
 
Idag på jobbet e de väldigt lungt även fast 2 av mina arbetskamrater som oftast har "Hemmadag" på ondagar jobba idag för deras personal hemma e lediga under dagen idag...
 
De som jag har gjort idag e o vare o handla lite granna till grejer som vi ska fixa till julmarknaden som vi ska ha...o så har ja kopierat till Fritidsbladet...
 
O nu så ska jag ta och avrunda här för jag o Inger (våran gruppledare) ska åka in på Birsta och handla en födelsedagspresent till min arbetskamrat som vi ska fira på måndag här på jobbet.
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0