Hallta Cattis

Idag så ringde klockan som vanligt 07.00 och ja önska att ja hade kunnat mörda klockan från sängen för ja va så jäkla trött o ville inte alls kliva upp ur den varma härliga, underbara säng.
 
 
O igår på träningen så fick ja först smått ont i hälsenan men när de va nån låt kvar så va de ren pina för min kära hälsena =S så idag så har ja vare hallta Cattis hela dagen o ja e inte bra än men mkt bättre iaf så idag ska ja på Vattengympan men imorron så skippar ja Cirkelträningen så får min stackars hälsena vila lite granna.
 
 
Men iaf så tänker ja skrota mina gympa skor ja har för ja tror dom e boven i dramat när de gäller mina kära hälsenor så nu e de på tiden att ja införskaffar mej ett par nya dojjer.
 
Att ja jämt o ständigt ska få problem med dessa förbaskade skor o då spelar de ingen roll om de e vanliga skor eller gympa skor... har alltid haft problem me dess skor enda sen ja va liten, för går dom inte sönder innom ett ½år så får ja ont av dom..
 
 
Men iaf så gick de ju ganska så bra på jobbet iaf idag även om ja halltat fram..
men ja har vare mest stilla sittande idag för o vila senan.
 
 
O så fick vi finbesök idag med utav bästa Ullis som va in med några donationskort som hon hade hämtat ut på apoteket idag, för hon har stått på torget i stan idag o delat ut donations kort.
 
Så efter att ja själv funderat fram o tbx genom säkert några år så har ja bestämt mej att när ja kilat vidare (dött) så ska ja donera mina organ med undantag för mina ögon o min hud.
 
Vill du själv gå in och anmäla dej själv som donator så klicka HÄR så kommer du in på sidan där du kan anmäla dej.
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
Och glöm inte att fälja mej på Instagram "Muppmupp85"
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan.

Ursäkta, men vad är jonnet för något?

2012-10-09 @ 18:08:34
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0