Halv dag =)

Idag så jobbade ja bara halvdag o de känndes så underbart att få gå hem tidigare från jobbet.
Fast på jobbet idag så har de ju ändå vare lungt för på förmiddagen så tog ja hand om disken, o efter de så tog ja de lite lungt innan de va dags för fika o efter fikat så nån gång så gick ja o Inger våran gruppledare ut på en liten promenad och plockade in skyltarna från "Ett friskare Sverige / Ett friskare Timrå"...
 
 
O de gick ju ganska fort de o när vi kom tbx så va de dags för lunch o lite rast innan min underbara vän Ullis ringde o sa att hon va på g för hon o jag o hennes mysiga vovve Mr Jenkins skulle ta en skön promenad i regnet på eljuspåret...o spåret va ju inte de bästa me tanke på att nu har regnat i ett par dagar.
Men men de e sånt man får ta ibland.
 
Efter promenaden så åkte vi hem till mej o tog ett par koppar te o surrade en del innan hon o Mr Jenkins (hunden) skulle åka hem o fixa lite mat till familjen.
 
De värsta eller värsta o värsta e de väl inte men iaf de e att tiden går FÖR  fort när ja e me henne.
Vi har så mycket att surra om jämt o då surrar vi om allt mellan himmel o jord. =)
 
 
O efter att dom åkte hem så fixade ja lite käk till mej själv o så kokade ja lite fisk åt min älskade kisse Lucaz. O så har ja sutte vid datorn, kollat på reprisen av "Revenge" så nu längtar ja tills imorron kl 21.00 så ja får veta mer av vad som händer....jag tycker att den serien e sjukt spännande o man vill bara vet mer hela tiden o den där timmen bara flyger iväg.
 
De e en av dom få serierna som ja kan tänka mej o köpa på DVD sen. =)
 
 
 
Ne nu ska ja slänga mej på soffan en stund innan de e dags o göra sej iordning för avgång mot Cirkelträningen.
 
HÄR Kan ni lyssna på när jag och Inger var med i radio Västernorrland P4
 
Ha de gött
På återseende
 
Glöm inte att följa mej på Instagram "Muppmupp85"
O vill du inte följa mej så kan du iaf kika på mina bilder  ;)
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur går det med hunden och dina katter om jag får fråga?

2012-10-17 @ 16:49:32
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Den här personen har det riktigt jävligt rent ut sagt. Hennes blogg måste du börja läsa. Jag blev grådfärdig över hur hon blev behandlad. Läste bara senaste inlägget, men ändå.

http://keckla.bloggplatsen.se/

Mvh Jossan

2012-10-18 @ 15:56:15
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0