Snöblandat regn

Idag så har vi haft snöblandat regn hela dagen...inte speciellt kul me snö än iaf, tycker att den kan få vänta nån månad till.
 
 
O ikväll så har ja ingen o åka med på vattengympan så då måste ja ta cykeln i detta mysiga väder =S, hade ja kunnat så hade ja tage bussen bort istället men som vanligt så ska ju inte bussarna passa in me tiden på träningen. 
 
 
Men iaf annars idag så har ja vare på skolan som vanligt på tisdagar men idag så hade ja prov i engelska o enligt min mening så gick de sådär men enligt min Pia min lärare så hade de gått ganska så bra ändå.
Så vi får väl se va ja får för betyg sen...
 
 
 
 
Uch har hjärnsläpp för ja kommer inte alls på någe vättigt o skriva här idag så detta får bli ett kort inlägg...
 
O imorron så blir de en härlig dag på jobbet för jag ska bara jobba halvdag sen kanske de blir promenad med bästa Ullis i spåret men om de e allt för taskigt väder så blir de en kopp te o en massa surr i mitt kök imorron...men de går lika bra de för när man e me henne sp flyger tiden bara iväg......
 
 
På torsdag så e de Socialtjänstensår på Vivansborg hela 10-15 så då lär man ha fullt upp. =)
 
 
Ne nu ska ja göra nå att ovättigt haha
 
Ha de gött
På återseende
 
 
Glöm inte att följa mej på instgram "Muppmupp85"
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0