Stackars mina kamrater

Idag tycker ja riktigt synd om mina kamrater på gympan för jag har nyss käkat Makaroner med bacon och Vitlöks crame fraiche. mohahahahaha
 
 
 


Imorse när klockan ringde så va ja ganska pigg för ja kom isäng redan vid 22.30 igår men ja släckte inte ner förrens klockan va runt 23.00 för ja låg o spelade wordfeud.
 
Annars på jobbet idag så har de rullat på i lagom fart...har inte gjort någe speciellt som ja behöver skriva om utan de e typ desamma som nästan varje dag sitta vi datorn o jobba o sen städ av dessa toaletter..
 
Dom har pratat om att vi ska få en ny städerska men tyvärr glömde dom o tala om VILKET ÅR haha
 
Så tills den dagen så får vi städa själva i den mån vi hinner me...
 
 
 
Hmm idag blir oxå ett kort inlägg för ja har inte så mkt o skriva om....Inget intresant iaf...
 
 
Jo just de kna ju iaf  säja de att igår när ja va in på Birsta en sväng så köpte ja "Heel wedge" heter de som man lägger i skon och sen dess har ja inte haft speciellt ont i hälsenan o de känns underbart.
 
 
 
 
Sånna här.....
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
Glöm inte o kika in mina bilder på Instagram om du inte rdan gjort de ;)
 
"Muppmupp85"
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0