Afrodans

Nu e man hemma igen efter Korpens Afrodans.....den va kul, men ja vet inte om ja ska fortsätta för lite saknar ja Lindas Cirkelträning.
 
Annars idag på jobbet så var de ganska bra eller de va bra även lite dåliga insalg av att en av brukarna inte var på humör idag så de va väldigt högjutt.
 
Men när Maggan o hennes assistent kom på jobbet idag så blev de väldigt roligt.
O vi jobbade på med Båtsmanstorpet eller snarare med inventeringen som ska in i databasen.
 
På eftermiddagen så städade ja toaletterna o de gick utav bara farten o de va skönt att de va fort gjort.
När jag skulle fixa disken idag så va ju så duktig o slängde iväg ett glas (inte med flit alltså) o de gick i miljontals bitar.
De va inte så kul när ja skulle sopa upp allt.
 
 
 
Hmm känner att ja inte har så mkt o skriva om så jag tror ja avslutar här och återkommer imorron (om ja lever hehe...tänkte på om ja har träningsvärk)
 
O imorron ska jag bowla med min kontaktperson o de ska bli kul de.
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tja. Tänkte in klaga, men det stavas afrodans

2012-09-06 @ 13:56:29
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Danne

Tror inte hon blir så lycklig om du bowlar med henne då :-S

2012-09-07 @ 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0