Efter regn kommer solsken

Idag så vakna ja strax före 10 men låg o drog mej fram till 10.30 ca de e så skönt o bara ligga kvar i sängen o veta att man har ingen tid att passa på flera timmar.
 
 
Den enda tid ja har o passa e att tvättstugan e 13-16 idag.
Annars idag så känns de som om de blir en sån här slö dag.
 
Igår så spöregnade de hela dagen o idag då lyser solen ute, detta fina väder skulle ha vare igår istället då när de va invigning av Fagerviks fältet.
 
Har inte så möe o skriva om iadg känner ja för jag har så jäkla tråkigt o ändå så e de bara 15 min kvar tills de e dags o knata upp till tvättstugan.
 
 
Imorron kväll så kör gympan igång igen, o de ska bli riktigt skönt de o få röra på dö köttet igen. haha
O på torsdag så ska jag iväg på Birsta o Bowla me min kontaktperson så de ska bli kul.
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur många år har du haft din nuvarande kontaktperson?

2012-09-02 @ 16:31:03
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0