Fan fan fan

Nu har man vare borta o kollat lite granna på invigningen av fagerviksfältet, trotts att de regnar ute.
Jag va ju inte med från början bara för att.....
 
men iaf så kollade ja llite där o så efter att ja vare där en stund så kommer en kille fram till mej som är från Timrå bladet och frågar om han får ta en bild på mej, för tydligen va ja den enda "knasbollen" som cyklade dit i regnet, o sen så tog han lite vimmelbilder på folket som var där.
 
Innan ja drog hemöver så visade Korpen upp ett litet tränings nr för på måndag kör dom igång igen med 2 veckors "testa på" men ja behöver ju inte testa på för jag vet ju redan att ja ska fortsätta så för min del så blir de som en vanlig start. Hmm undra om ja kommer o få nån träningsverk denna gång?
För i sommar har de ju typ bara blir "Soffträning" o lite för mkt godsaker. =D
 
Men iaf så kommer några bilder från de Korpen visade upp sitt.
 

 

 

 
 
 
Denna dag som började bra men nu när ja kom hem o fått av mej alla regnkläder och o de o tog upp mina glasögon ur fickan och torkat av regnet på dom så upptäcker ja att ja fått en stor fet repa på ena glasögat, o de e så störande... *SUCK*
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du får ju gå till någon optiker och få det där fixat i glasögat

2012-09-01 @ 21:06:09
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Låter nog som om det är något du får ta framöver. Tråkigt ändå när det blir sådär

2012-09-02 @ 16:32:41
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0