Fina Skavsår =S

Jag tog mina nya skor idag till jobbet o de ångrar ja ju bittert, för när ja va vid Hår & Doft så kunde ja inte gå en meter till för ja hade så ursäkta språket men så jävla ont så ja nästan börja o grina för då hade ja fått sånna fina skavsår på hälarna alltså på båda fötterna o de va så hämskt, men iaf så satte ja mej på bänken o tog ur inläggsulorna o så på me skorna igen o försöka o gå sista biten....
 
 
När ja kom upp på jobbet så tog ja av mej skor o strumpor för o kolla hur illa de va....
Ja de såg ju inte vackert ut som ni skart kommer o få se, så ikväll blir de spännande när ja ska på gympan.
Men iaf så när Apoteket öppnade så gick jag o en arbetskamrat ner (som oxå skulle handla) jag köpte Compeed (?) skavsårsplåster som ja sen satte på hälarna.
Så rästen av dagen så har ja fått gå i mina sandaler o ute e de ju inte nån vidare värme så jag har fruse lite smått om tårna, men va gör man inte när man inte har bättre skor med sej o kunna sätta på fötterna.
 
Annars så har dagen vare toppen och solen har vare framme så man har fått lite energi av den =)
 
 
 
Här kommer lite bilder från dagen:
 
 
 
 
Mitt nya handledsskydd som ja ofta får bära nu pga att ja har fått ont i handleden igen
 
 
Mitt ena jätte fina skavsår =S
 
 
Mitt andra fina skavsår =S
 
 
En hemlig lucka i golvet hmm undra vad som gömmer sej där nere hehe
 
 
Gamla skridskor
 
 
Detta e dock inte alla getingbon jag fann idag, utan vara en bråkdel men dock var detta den största o så e dom tomma
 
 
 
 
Gammal rävsax
 
 
Lunchen jag åt idag riktigt smarrigt o så vitlöksbröd så ja lär nog lukta gott i munnen nu haha
 
 
 
 
1993 var Dagbladet en billig tidning
 
 
Dagbladet från 1994
 
 
 
Resterna av ett nerbrunnet hus
 
 
Mer rester av huset
 
 
Källaren?
 
 
 
 
 
Denna satt på en av vad som ja antar var en vägg eller en anslagstavla en gång i tiden
 
 
Rester av en spis
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0