Gympa =)

Idag på jobbet så har de vare ganska så lungt, vi fikade lite på morron som vi alltid gör o sen så tog vi lillbussen till Birsta en sväng för vi skulle köpa födelsedagspresent till en av våra arbetskamrater som fyller år imorron men som vi ska fira på fredag för att alla ska kunna vara med.
 
Vi e ju liksom utspridda om dagarna som jag o en till e borta på tisdagar o så e hon borta på torsdagar.
och onsdagar så e typ ingen på jobbet, eller jo jag o så en till för den 3e av oss jobbar i köket och hjälper till med disk, mm så de e typ bara måndagar och fredagar som vi e full styrka.
 
Men iaf så när vi var på Birsta så åkte vi till coop för o se om vi kunde hitta nå kul, o de gjorde vi vi hittade födelsedagspresent och så fyndade Jossan och Inger varsinna par stövlar, Jossan hitta ett par skitsnygga ett par rosa med jordgubbar på o så e de ju 50% på stövlarna iaf men om de e på alla skor ska ja låta vara osagt för de vet ja inte.
 
 
Men iaf så tbx på jobbet så va de dags för lunch och efter lunchen så städade jag toaletterna o så inne på Tallkotten o när jag skulle moppa i "Förådsgatan" som vi kallar hallen för för de e ju ett föråd med en liten hall så de kallar vi "Förådsgatan" men iaf så hade Inger ställt sina stövlar på golvet så ja lyfte upp dom och tyckte att dom va tunga men när ja kollade närmare på dom så såg ja att de va någe som inte stämde så när ja kollar till då e de 2 högerstövlar hon köpt. haha
 
Så jag sa till henne och hon bara VA???? hehe
 
 
 
 
 
O nu ikväller så ska jag iväg på terminens första pass med gympa, o de ska bli skönt o få köra igång igen. Men ja har ett litet bekymmer för på onsdag så e de både Affro dans och Cirkel och ja vill gå på Cirklen men samtidigt så vill ja pröva på affro dansen. men bekymret e ju att båda börjar samtidigt *SUCK*
 
 
Men ja vet ju att de e ju en tjej som ja hört mkt gott om som ska ha Affro dansen.
Många tycker att ja ska pröva på dansen men samtidigt så vill ja ju inte de för ja vill gå på Linda´s cirkel..
 
hehe vilka bekymmer ja har.... *SUCK* jag blir aldrig klok på mej själv haha
 
 

 
Ingers fina stövlar synd bara att hon råka köpa 2 högerstövlar haha
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tjena. Jo, det är 50% på alla skor inne på Coop Forum. Nu vet du det

2012-09-05 @ 19:18:10
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0