Hallå!

Idag så va de tungt o kliva upp när klockan ringde, för ja va så jäkla trött o så drömde ja om ett hus som ja drömt om förut men för länge sen..ganska mysko om ni frågar mej.
 
Men iaf så va de ju bara o gilla läget o kliva upp ur min varma härliga, och underbara säng..sängen e aldrig så härlig som just när man måste kliva upp hehe
Men ja fick ju lie sovmorron idag eftersom ja skulle till skolan, visserligen så börjar ja ju samma tid som vanligt men när ja ska på skolan så har ja ju bara 5min o gå så då kan ja sova fram till 07.30 istället för 07.00 som annars när ja ska på jobbet, för då har ja 30min ca o gå.
 
 
På skolan idag så läste jag engelska på förmiddagen eller nästan hela förmiddagen ska väl säja för vi tog en paus mitt i allt och löste korsordet i 8 sidor, som vi ska skicka in idag och hoppas på att vi vinner.
Vi på Tallkotten brukar skicka in korsordet till 8sidor men en gång så hade vi turen och vann visserligen inget stort de va en liten plåtask med plåster men just känslan av att ha vunne.
 
 
På eftermiddagen iadg så skickade ja över lite musik från min mobil till en kompis mobil för hon ville ha lite musik till sin nya mobil. så de tog ju en liten stund o när vi var klara me de så satt ja lite vid datorn och pulade på med mitt lilla bildspel, o de e mycke krångligare och använda windows movie maker på windows XP än på Windows 7.
 
 
Annars idag ska ja bara ta de lilla lugna och vila mina ömma muskler, sör självklart så fick ja ju träningsvärk efter gympan igår. =D
De va lite nya krångliga rörelser man skulle göra, men de e ju de som gör att de e kul...
Ibland lyckas ja komma in i rytmen men ibland så hänger ja inte alls med o står där som en fisk på torra land. haha
 
Men en sak har ja märkt som ja tycker e jobbigt de e när vi e så många i gympasalen så vi måste stå omlott för då ser ja inte vad Pia eller Camilla gör o då hänger ja inte med alls, för de går inte o kolla på kamraterna, de blir så fel i skallen så då försöker ja komma på en bra plats för att kunna se men ibland e de omöjligt, men men alla gör ju så gott den kan. =D
 
O igår när passet va slut så va jag dyngsur i svätt så de va riktigt skönt med en dusch efteråt. =)
 
Imorron tar ja nya tag o testar på Affrodansen, men sen blir de nog kanske att gå på Lindas pass eller om ja varierar de e sånt som märks...
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Okej, det är länge. Jag har bara haft Annika sedan någon gång förra året... Men jag har ju haft andra före

2012-09-04 @ 15:49:41
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Från första början hade jag min tremänning, alltså mammas kusin dotter ett tag. Det funkade väl ganska bra.

Sedan hade jag en som på den tiden bodde hemma hos sina föräldrar, i bandsjön. Vi var mest hemma hos henne med hunden.

När det tog slut med henne så fick jag ju Ingers dotter ett tag, några år rättare sagt.

När det var över så fick jag en riktig fitta, det var kul ett tag, det tycker ju hon också. Vi var tillsammans med hennes son + gjorde en massa andra saker. Sedan över en sommar, så slutade hon att höra av sig och jag väntade naturligtvis på att hon skulle höra av sig och blev låst. Kunde inte göra annat med familjen, för jag trodde ju att han skulle höra av sig ju. Det gjorde hon inte. Mamma fick höra av sig till kommunen angående henne och tala om att vi inte sågs och så vidare. Det visade sig senare att hon haft sorg i familjen eller vad man säger. Hon och killen hade gjort slut. Hon blev tillsammans med sin kompis kille och kompisen tog hennes och allt vad det var. Nu för tiden hejar hon inte på mig. Hon var trevlig i början, det brukar ju börja där.

Sedan fick jag en riktigt trevlig, du vet vem. Nämner inge namn på grund av säkerhetsrisk, vet inte hur många som läser min blogg. Vi var med hennes familj och så vidare, gjort en massa andra saker + hälsade på min farmor. Det började som trelivt och lättsamt till att sluta med att hon inte hörde av sig alls. Ingenting och den där historien vet du ju redan. Behöver jag fortsätta? Knappast.

Sedan efter något år, så fick jag ju Annika som jag har nu. Hon är riktigt trevlig och lättsam. Jag vet inte om hon kommer bli som någon av de sistnamnda efter ett tag. Det känns inte som så, men det kändes ju inte så med någon av dessa heller ju. Plötsligt händer det.

Jag har ju som du vet bara ledsagare, ingen kontaktperson.

2012-09-04 @ 19:18:18
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0