Min dag

Idag så började inte min dag så jätte bra, för när klockan ringde så va jag ganska groggy (inte för att jag drucke eller någe) men bara väldigt trött, men iaf så stapplade ja mej upp o stängde av klockan o de som ja brukar på morron, men när jag skulle kliva upp så gick de inte för jag var så yr o bollen (huvudet) så de va ju bara o lägga sej ner igen o försöka om en liten stund igen men de gick inte då heller så jag fick lov o lägga mej ner igen med efter en stund då gick de o kliva upp men ja va inte helt okey...
 
Men iaf så kom ja iväg till jobbet som vanligt o de blev ju bättre under dagen.
Så på förmidagen så klippte vi ut lite repotage ur Sundsvalls tidning och idag så hittade jag en hel del repotage från Ljustorp, Timrå, Sundsvall så våran gruppledare fick lite bekymmer när hon skulle välja ut ett av mina repotage för o läsa upp eller snarare att hon skulle vika undan texten så vi fick dra en rövarhistoria om bilden.
 
På eftermiddagen idag så va de samma gamla visa att städa dessa tråkiga toaletter.
Men när de va klart så skulle vi ha kalas för våran jobbarkompis som fyllde år i tisdags.
 
 
Igår så hade vi surströmmings fest på jobbet, men jag åt inga surströmmingar för jag gillar inte fisken.
Men de va ändå trevligt för dom hade dukat fint och så hade dom gjort 2 långbord.
 
 
 
Här kommer lite bilder från veckans lopp:
 
 


Timrå torget 5/9- 2012
 

 
Timrå torget 5/9- 2012
 

 
Timrå torget 5/9- 2012
 

 
Timrå torget 5/9- 2012
 

 
Timrå torget 5/9- 2012
 

 
Timrå torget 5/9- 2012
 

 
 
 
 

 
 
 

 
Timrå torget 5/9- 2012
 

 
Timrå torget 5/9- 2012
 

 
En morron när jag gick till jobbet
 

 
Dukat till Surströmmingen igår 6/9- 2012
 

 

 

 

 

 
Gårdagens outfit 6/9- 2012
 

 
Maten som ja åt eftersom ja inte äter Surströmming
 

 
Macka till maten
 

 
Min kompis tallrik hon åt om ja inte minns helt fel 6-7st 
 

 
Såhär kan de se ut efter man ränsat fisken
 

 
Oränsad Surströmming
 

 
Ränsad Surströmming
 

 
Lite dekoration på bordet
 

 
Rönnbärs blad
 

 
Gott till fikat
 

 
Tyckte att paketet va fint så därför tog ja en bild =)
 

 
Eftersom ja inte dricker kaffe så fick ja läsk till fikat =)
 

 
Min kontaktperson tyckte att ja skulle pröva lite byxer när vi var på Birsta igår o här e ett exempel o då e de 1 strl mindre än ja brular ha i byxor. =)
 

 
Tröjan som ja köpte, fast tröjan e något mörkare än på bilden men ja blev riktigt nöjd =)
 

 
Nu är Hösten här
 

 

 
Denna goda kladdkaka blev vi bjudna på idag på kalaset vi hade
 

 

 

 
Kaffe till den som ville ha.
 

 

 

 

 

 
En jätte fin regnbåge =)
 

 
 
 
 
 
 
Nu finns ja även på Google plus, och Instagram
 
På Instagram heter ja Muppmupp85
 
Vill du bli vän med mej på Google plus så e de bare o fråga =)
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Jag har aldrig förstått mig på vad Google+ är för något. Tala om det du som vet

2012-09-07 @ 22:39:02
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Det vet jag väl att han gjorde :)

2012-09-07 @ 22:44:22
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Hejsan. Nej, jag åt 7 stycken strömmingar

2012-09-08 @ 15:10:16
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0