Ont i handleden

Förlåt att jag har vare så dålig med att uppadera bloggen men de e de att jag har haft så ont i min högra handled igen så jag har inte velat sitta så mkt vid datorn när ja komme hem från jobbet.
 
Men ifa så har ja vare o tränat i veckan trotts att jag haft ont, men som tur e har ja ju ett handledsskydd som funkar ganska bra, men jag har ju fått tage de riktigt lungt ändå o inte anstränga min handled för mkt.
 
För den som inte hängt med så tränar jag med KORPEN i Timrå några dagar i veckan.
 
Jag vanlig medelgympa på Måndagar
Onsdagar Cirkelträning
 
O så igår va jag iväg på en annan Cirkelträning o de va riktigt gött de, min vanliga träningskompis som ja har på torsdagarna va inte med igår så då fick ja träna med annan trevlig tjej som heter Therese...
 
Men om 2 veckor (OM vi har tur) så kör Vattengympan igång igen...vi har inte kunnat köra igång pga att simhallen har fått vattenskada =(...
 
Men på tisdag till veckan så får ja ju annan sårts vattengympa för då ska nämligen jag och min kontaktperson o hennes dotter gå på Himlabadet i Sundsvall o jag längtar som ett barn på julafton typ eller kanske inte riktigt så mkt men nästan iaf...
Jag va ju med lillbrorsan i sommras på Himlabadet o vi tyckte ju inte att de va sådär super kul men vi hade de kul iaf.
 
 
 
 
Ne nu vet ja inte mer o skriva men här kommer lite blandade bilder från veckan:
 
 
Denna skylt vara ja bara tvungen att fotta just bara för att jag bodde på Björnvägen fast i Gusum för ca 12 år sedan, denna skylt finns i Sörberge i Timrå
 
 
Livet e slut i M patroner (i skrivaren) hehe
 
 
Denna lunch blev de Inbetween idag för de fanns inte så mkt o välja på tyvärr, men denna soppa va inte det godaste jag äte men heller inte den äkligaste...denna soppa var bara stark o krämig men i övrigt ganska smaklös
 
 
På ICA i Timrå denna vecka... Hmm undra va dom tänkte på när dom gjorde denna?
 
 
I Birsta i Tisdags
 
 
Denna brända cykel såg ja när jag o min Lärare var ute på Promenad i tisdags
 
 
Timrå Torget 19/9
 
 
Timrå torget 19/9
 
 
Timrå Torget 19/9
 
 
Timrå Torget 19/9
 
 
Timrå Torget 19/9
 
 
Timrå Torget 19/9
 
 
En morron när jag va på g till jobbet, Himlen så klar o fin o solen lyste i trädtopparna o balden så gula o fina
 
 
Timrå Torget 20/9
 
 
Nu går de inte att undvika på träden att hösten e här
 
 
Timrå Torget 21/9
 
 
Timrå Torget 21/9

 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
Följ mej gärna på Instagram Muppmupp85
 
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha.

Liv slut i M patroner. Känner man inte till vad det är, så vet man inte var det är någonstans.

2012-09-21 @ 17:27:05
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Snygg design du har fått till.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2012-09-21 @ 21:27:49
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Det är ju huvudsaken att du är nöjd. Det är ju du och ingen annan än du som bör vara nöjd i detta fallet

2012-09-22 @ 10:17:50
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0