Regn, regn och åter regn

Idag så vaknade jag 10.20, o de känns så skönt att ha fått sova ut efter denna vecka...inte för att den vare jobbig eller så men ja e ju liksom ingen morron människa.
 
 
Men iaf min planer för denna dag va att knalla bort på invgningen av fagerviksfältet idag, o ja funderar på o ta cykeln bort iaf även om de regnar ute för nu har ja ju ett regnställ som ja fick av morfar.
Men jag hoppas ju ändå att de kommer o sluta regna frammåt dagen.
ja e så less på allt detta regn, men tyvärr så kan ja ju inte göra så mkt åt de, men önskar att ja kunde. =D
 
 
Annars idag så händer de inte så mkt för min del, blir nog o vara inne o tomglo på dumburken.
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0