Seg VM

Idag så har de vare en bra dag på skolan...Började dagen med engelska fram till lunch och på lunchrasten idag så tog Pia (min lärare) o jag en liten promenad o de va riktigt skönt de.
 
När vi kom tbx så va de dags o egentligen fortsätta med bildspelet, men jag gjorde inte så mkt me utan ja surrade med Pia om och hur vi ska göra med de o så kom vi fram till att vi ska ta lite nya bilder här från Timrå o så även blanda lite med det gamla.
 
Så de ska bli lite nygammlat o så kanske vi ska göra nån kul effekt på bilderna sen, så vi får se vart de bär i slutänden.
 
Annars så har de vare en lugn dag, Kreha hade även en liten loppis idag uppe i Tallnäs där dom sålde ut de kläder och skor som blivigt över från loppisen ute på Lögdö som dom har, för att nu var det dags att stänga igen där för sesången.
Jag hittade där ett par jätte fina hängselbyxor till min systers dotter o alla kläder och skor 1kr/st.
 
 
 
 
 
Ikväller så ska jag nog bare ta de lilla lugna och softa på... Har ingen gympa träning förrens imorron igen, men då ska ja gå på Lindas cirkelpass.....
 
Igår kväll så var ja på veckans bästa pass o då var de gympa på Böle skola, de e alltid kul på de passet även om man inte hänger med med jämna mellanrum....fast de som var jobbigast var att de va så varmt o tomt på luft i hallen så man var ju precis dyngsur i svätt innan passet var slut o så kunde man inte ta lika som förra gången...
 
 
När ja kom hem från gympan igår så krachade ja i soffan o låg där o glana lite på teven och bara tog de lungt för ja va så jäkla trött i både kropp o knopp. =)
 
Idag e de Vilodag så då kan ja ta igen mej o bare ta de lilla lugna o kanske se nån film ikväll beroende på vad ja känner för. =P
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0