Smått träningsvärk

Igår så va ja iväg på Linda´s Cirkeltränings pass o de va riktigt kul de men ack så jobbigt de va, så de va ingen dans på rosor o ja va riktigt slut efter passet.
 
O idag så har ja smått träningsvärk i axlarna och smått i armarna men inte nån annan stans så de måste ju betyda att ja ändå e ganska så vältränad i mina muskler eller så vet ja inte.
 
Annars idag så har de vare lungt vi hade våran morron samling med fika o en massa prat men idag så va de inte bara "allmänt" prat utan även lite mer viktiga saker.
Efter fikat så va de ganska lungt, jag satt o fixade med en grej på min dator o så mitt i allt jobb så fick vi fin besök av en av våra arbetskamrater´s syster kom och hälsade på, o de va riktigt trevligt att få träffa henne.
Efter lunchen så jobbade vi vidare med olika saker, o på 2 fikat så blev de en massa surr som vanligt...
 
Imorron så kommer de o bli en härlig dag för då ska vi inviga "nya" köket o så ska vi spela upp våran mini teater. O jag längtar verkligen tills imororn.
 
Men allra mest tills dagen e slut för då e de HELG o vila i 2 dagar hehe
 
 
Ikväller så struntar ja i Anita´s Cirkel för min kropp säjer att ja behöver vila och ta igen krafterna tills på måndag...men iof jag får ju en liten träning för ja ska ta cykeln bort på ICA en sväng sen för ja måste handla en grej som ja glömde förut.
 
Aja de man inte har i huvudet får man i bena. haha
 
 
 
Så här fin ska 2 av oss vara i våran lilla mini teater =) OBS!!!!! Har fått lov att lägga upp denna bild!!!!!!
 

 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Herre Gud, ska bli spännande att se Teatern imorgon. Hur ska du själv se ut? Jag menar... Jag ska ju inte vara med själv, aja. Återstår att se imorgon.

Man kan ju inte se vem det är på bilden om man inte vet, så det gjorde nog inget att du lade ut... även om du inte fått lov

2012-09-13 @ 20:12:02
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Erika

Låter som du haft en bra dag! :-)

2012-09-14 @ 01:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0