Söndag

Idag så vaknade ja redan vi 9 o kunde inte somna om...
 
Har typ sutte vid datorn enda sen ja klev upp ur sängen, har lyssnat lite musik o sen kollat igenom några alla film trailers jag fått av min kompis...hittade några favoriter bland alla
 
O så har ja vare upp till tvättstugan me, o nu har vi äntligen fått en ny tvättmaskin till grupp 2 så nu får vi väl se hur länge den får vara hel...för folk har ju en tendens att inte tömma sina fickor på skrot innan dom tvättar så maskinerna blir ju förstörda o så när en annan ska tvätta så får man kläderna förstörda.
 
 
Annars idag så ska jag bara ta de lilla lugna för jag har typ ingen energi...så efter maten sen blir de nog o fortsätta slappa o kanske kolla på nån film, fast ikväll kl. 21.00 så börjar de nån ny Beck serie på 4an o de får man ju inte missa. =)
 
Vi hade ansökt om pengar från Socialtjönstens år för att fixa till i köket, Oasen och lite till Fritiden.
Och här e lite utav de vi gjort för att snygga och fixa till =)
 
Här kommer lite bilder frånn invigningen av köket, Oasen och Fritiden på jobbet:
 
 


Våran nya fälla för skåpsråtter
 

 
Ny duk till bordet och nytt fat
 

 
Lite gott måste man ju ha när det är fest
 

 
Vårt andra nya fat
 

 
Måste ju även ha dom fina glasen till fest
 

 
Nya gardiner som vi ska ha uppsatta när det är Fritiden
 

 
Vårt 3e fina kakfat som vi satt ihop själva av 3 delar
 

 
Gott att dricka fick vi me
 

 

 
Det klassiska bandet när det är invigning, och så ser ni hur mysigt vi gjort "Oasen"
 

 
Våra fina skåpsråtter som e framme när de vankas gosaker =D
 
 
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Vad är det för filmer du fastnat för bland dessa trailers jag skickade dig?

Mvh Jossan

2012-09-16 @ 21:39:04
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0