Träning

Idag så tog ja mej lite sovmorron för jag skulle ta cykeln till jobbet eftersom ja ska iväg o träna ikväll.
 
Sagt o gjort så idag på jobbet har de vare en lugn dag eftersom nästan alla e lediga.....
Jag jobbade vidare med datorn o de fram till lunchen o efter lunchen så fortsatte jag o min arbetskamrat med datorn tsm....så när hon drog iväg på sin gympa så stängde ja ner datorn o tog tag i städningen av toaletterna, som tur e man ju van de nu så de går riktigt fort o städa dom.
 
Efter 2 fikat så var ja bara nere på affärn en sväng o så en sväng till posten för o skicka iväg en film till brorsan eller snarare till deras lilla dotter.
 
Sen ja kom hem har ja inte gjort så mkt utan bara fixat lite middag, käkade kroppkaker bara för o se om ja skulle ändra min åsikt om dom o nja de e ju ingen favorit men de va ätabart men tyckte mest att de va som o tugga en degklump fast med salt smak så ja kommer nog inte o käka de nå mer. =)
 
 
 
Min kompis undarde vilka filmer utav dom som hon skickade trailer på....här kommer dom som jag tyckte verkade intresant:
 
 
17 igen
 
New york minute,  Komedi
 
Post grad (Det perfekta livet) Komedi
 
10 things i hate aboute you
 
Sleepover
 
Swimming pool
 
Just like heaven
 
Rumor has it
 
Juno
 
Sweet home Alabama
 
Confession of a teenage dramaqueen
 
Dear John
 
Our lips are sealed
 
When in Rome
 
Mästerkatten
 
Tomboy
 
Miracle worker
 
Startruck
 
Sidney White
 
27 dresses
 
Den nya människan
 
Kid Svensk
 
 
Sådär nu har ni med lite filmtips om ni e filmsugna i detta regn o rusk väder ;)
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Tja.
Det heter inte Rum has it, utan Rumor has it

Det heter inte heller confession af a drama, utan Confession of a teenage dramaqueen

2012-09-19 @ 19:20:42
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Confessions of a teenage dramaqueen heter Tonårsliv på Svenska. Nu vet du det

2012-09-20 @ 12:17:13
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0