Underbara Fredag

Denna dag började typ som alla andra eller nästan jag va nästan piggare än vad jag brukar vara när klockan ringer o idag så va ju klockan runt 00.30 när jag släckte ner o vände på mej för o sova lite. =)
Men de hindrar ju inte mej från o somna på soffan ikväll som ja nästan alltid gör om kvällarna =D
 
Men iaf så när ja kom på jobbet så skulle 2 av mina jobbarkompisar ta en liten promenad, men ja hade ingen lust o gå när ja precis komme in från kylan o jag får ju ändå en ½ timmes promenad varje morron eller iaf 4a dagar i veckan =) o sen så tycker ja de e roligare när alla ska gå o inte bara några stycken även om ja typ bara gör sällskap med av dom =D
 
 
Men iaf så har de vare en ganska så lugn dag....alla vi på Tallkotten jobbade på lunchen idag alltså våran personal delade ut maten tilla alla o så hjälptes vi åt med disken sen när alla hade äte färdigt.
O idag gick de som på rälls tycker ja =)
Efter disken o de så fick jag hjälp att sätta i ett nytt snöre i ett par byxor då jag hade kört fast alltså jag fick inte ut snöret på andra sidan så jag bad om hjälp utan våran gruppledare Harriet (hon e bra på o lösa de flesta problem) men hon lyckadess inte heller så jag fick dra ut snöret o så började vi om från början och satte dit en ny större säkerhetsnäl i snöret o då gick de genast mkt bättre och vi lyckadess få dit snöret på plats. =)
 
O så fick ja även goda nyheter av Inger våran andra gruppledare, hon hade vare uppe på dagiset i Tallnäs och frågat om ja kanske kan få praktik där och de lät inte som helt omöjligt men att personalen på dagiset var tvungen o prata med sina kolegor och med rektorn innan hon kunde lova någe...
 
 
Och lite senare sen vi 2 tiden så tog ja upp min mobil för ja skulle skicka ett sms till en och då såg ja att ja de fått ett mms och en förfrågan om ja ville köpa en klöspelare som går mellan golv o tak, o ja va ju inte sen o tacka JA för att jag har kollat mkt på nätet på DENNA sida och funderat till o från men inte komme till skott o nu så kom ju detta mms som en skänk (?) ifrån ovan...
Så ja kände direkt hur ett helt berg lättade från mina axlar...
 
Så när jag har fått hem klöspelaren och monterat ihop den så kommer mina katter att vara mej evigt tacksam, de e ja helt övertygad om =D
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0